Pion wsparcia
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego poszukuje aktualnie kandydata na stanowisko: Administrator
Miejsce pracy: Warszawa ul. Suwak 4
Region: mazowieckie
Wymiar czasu pracy: cały etat
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- Prowadzenie administracji budynków przy ul. Suwak 4 z dbałością o stan techniczny budynków (przeprowadzanie bieżących modernizacji, napraw, konserwacji itp.), maksymalne wykorzystanie powierzchni biurowych i magazynowych, dbałość o czystość i porządek
- Prowadzenie rozmów i przygotowywanie umów, aneksów, zezwoleń i pism dotyczących wynajmu
- Rozliczanie umów dotyczących wynajmu - czynsz, opłaty eksploatacyjne, parking
- Prowadzenie nadzoru nad ochroną i zabezpieczeniem własności intelektualnej Łukasiewcz - IMBiGS przy ul. Suwak 4
- Prowadzenie nadzoru nad firmą sprzątającą
- Właściwa eksploatacja powierzonego sprzętu, dbanie o dobry stan techniczny, terminowe przeglądy i naprawy
- Prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego
Sprawdź, czy to Ciebie szukamy
- Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku co najmniej 3 lata
- Możesz pochwalić się wyższym wykształceniem
- Sprawnie poruszasz się w zakresie MS Office (Word, Excel)
- Posiadasz podstawową wiedzę w sprawach technicznych
- Łatwo nawiązujesz kontakty z klientami
- Posiadasz zdolność samodzielnego organizowania czasu pracy, jesteś dokładny i odpowiedzialny za wykonanie powierzonych zadań
- Jesteś uczciwy i rzetelny w działaniu
- Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B
- Dbasz o jakość wykonywanej pracy
Oferujemy:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (7:00 – 8:30)
- Indywidualny pakiet szkoleń
- Otwartość na zgłoszenie własnych pomysłów i realizację inicjatyw
- Zgrany zespół i miłą atmosferę pracy
- Dofinansowanie do opieki medycznej i zajęć sportowych- karta MultiSport
- Bezpłatny parking na terenie Instytutu
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy: rekrutacja@imbigs.lukasiewicz.gov.pl
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.